Laatste puntjes op de i zetten !! - Reisverslag uit Meerssen, Nederland van Riny Thewessen - WaarBenJij.nu Laatste puntjes op de i zetten !! - Reisverslag uit Meerssen, Nederland van Riny Thewessen - WaarBenJij.nu

Laatste puntjes op de i zetten !!

Door: Riny Thewessen

Blijf op de hoogte en volg Riny

23 September 2017 | Nederland, Meerssen

Bijna is het zover !!
Deze laatste week in Nederland nog zoooooo veel te doen.Aan zoveel dingen denken.
Bodycheck X ..helemaal gezond verklaard,.kan er weer een jaartje tegen .
Auto grote beurt X ...olie,koelvloeistof, water enz alles bijgevuld.
Planning van de reisroute ..X .. deze keer via Normandie naar Spanje .
Tom-tom X .. update gehad.
Kauwgum X ..ingeslagen voor 7 maanden.!!!
Klapstoeltjes X .. om onderweg al te kunnen genieten van mooie plekjes.
Huisoppas X .. Alvast bedankt Rob XXX van muttie.
Zomer en winterkleding X..wat sleep je mee voor zoveel maanden.
Plannen voor Mujeres para mujeres X ..Eerste gasten al aangemeld.
Maandag
Afspraak met Danielle de vrouwencoach die gaat meedenken en doen in Spaans avontuur. Lunchafspraak
Dinsdag
Pedicuur ,nichtjesmiddag,opnamen Tv Meerssen om mijn Spaanse plannen toe te lichten.
Woensdag
Laatste logeerpartijtje in Nederland bij oma, van kleindochter Valerie..
Donderdag
Tot ziens zeggen tegen een aantal mensen,met natuurlijk een kopje koffie enz.
Vrijdag
Kapper en laatste spullen inpakken.
Zaterdag
IJskast en diepvries schoonmaken.Mijn appartementje netjes achterlaten.Laatste rusteloos nachtje in Nederland doorbrengen....hahaha
Zondag
Auto laden,tanken en niet vergeten de zonnebril mee te nemen :)
Huissleutel omdraaien en pas over 7 maanden weer gebruiken.
Oudste kleindochter Kimberly ophalen,die meereist naar Spanje,
Zoon, schoonzoon (wat zal hij blij zijn) dochter en andere kleindochter Valerie een dikke kus geven en AHI VAMOS !! Vrije vertaling,...DAAR GAAN WE !!
Maar voor het zover is, nog even genieten van het heerlijke weer in Nederland en me positief opladen voor mijn AVENTURA 2 ... Ik heb er zin in !!
Groetjes Riny

• 23 September 2017 - 19:58

Huub Van Wersch:

Leuke herinneringen aan laatste ontmoeting met jouw en Mimi, fijne reis met Kimberly en hopelijk slaagt je missie.

Tot nader bericht

• 24 September 2017 - 10:18

Maurice Roijen:

Veel plezier Riny,

We zien je over een aantal maanden weer graag terug in het Meerssense. Met jouw vriendelijkheid en positieve instelling worden dit weer een paar geslaagde maanden. Daarnaast heeft Stefan de beste schoonmoeder die hij zich kan wensen.
    Wie heeft er nu een schoonmoeder die vrijwillig 7 maanden weggaat

• 24 September 2017 - 12:02

Riny Thewessen:

Tja Maurice, ik hoop dat Stephan zich realiseert,hoe gelukkig hij zich mag prijzen met mij als schoonmoeder. !!! High five !!!

• 25 September 2017 - 15:19

Marij Bruens:

Hoi Riny,ik ga je Spaanse avontuur zeker weer volgen en hoop dat je vele Mujeres gelukkig mag maken met 'n aantal mooie dagen in Spanje.Ik wens je 'n voorspoedige reis en 'n onvergetelijke tijd weer in Spanje.Muchas Saludas

• 28 September 2017 - 00:08

Marja Koster:

Riny heel veel succes met je project en een goede reis. Jammer ik heb je niet kunnen ontmoeten, misschien dan maar naar Spanje toe gaan. Heel veel plezier en geluk. Lieve groet Marja

• 28 September 2017 - 01:35

Maria Janssen:

Lieve Riny.
    Wat dacht je, nog geen reactie gehad?
    Heb jouw interview gehoord en zachtjes geapplaudiseerd voor
    dit geweldig initiatief!
    Chapeau hoor.
    Hoe krijg je het voor mekaar om zoiets in mekaar te zetten.
    Je bent een goed mens, Riny.
    Hoop dat je plannetje slaagt. Hoop dat je veel lachende gezichten
    Om je heen krijgt.
    Ik volg je via dit reisverslag.
    Wens je heel veel succes, maar doe ook voorzichtig in je rode
    karretje.
    Dikke kus uit Geleen.

• 28 September 2017 - 07:54

Riny Thewessen:

Dank je wel meisjes . Ik ben er klaar voor en ga buiten het project om tevens genieten van het prachtige land en zijn vele mogelijkheden .Tot ziens . Besos (kus ) van Riny !!

• 28 September 2017 - 19:45

Els:

en hele goede reis, geweldig, groetjes blijf je volgen.

• 01 Oktober 2017 - 10:05

Jacky:

VAMOS. Buen viaje. Un beso.