Het heeft even geduurd!!! - Reisverslag uit Rojales, Spanje van Riny Thewessen - WaarBenJij.nu Het heeft even geduurd!!! - Reisverslag uit Rojales, Spanje van Riny Thewessen - WaarBenJij.nu

Het heeft even geduurd!!!

Door: Riny Thewessen

Blijf op de hoogte en volg Riny

16 Oktober 2017 | Spanje, Rojales

Eindelijk ,na lange tijd weer een verslag van mij. Niet ,omdat ik geen tijd had ,maar omdat het naar ik denk voor jullie mindere interessant is wat ik afgelopen weken gedaan heb. Voor mij persoonlijk was het wel belangrijk. Ben nl.14 dagen onderweg en samen geweest met kleindochter Kimberly van 19 jaar.
Ik heb gemerk dat zij mij de wereld laat zien zoals zij hem beleefd. In haar wereld zijn hele andere dingen belangrijk dan in de mijne.
Bv.social-media, telefoon enz. en daardoor meer in haar eigen wereldje is en voor mijn gevoel minder openstaat voor de alledaagse dingen en de mensen in de directe omgeving.
Van de andere kant hadden we ook gesprekken over onderwerpen die ik vroeger niet met mijn oma,kon en durfde te bespreken. Die je als kind zelfs niet aan je moeder durfde te vragen of te vertellen.
Dus zoals altijd heeft ieder verhaal twee kanten.
We hebben beiden van elkaar geleerd en zijn misschien iets beter gaan begrijpen ,dat wat vroeger generatiekloof hete nu gewoon een andere invulling van leven heet.
We zijn tenslotte alle twee in een andere tijd geboren en met andere dingen groot geworden.
Maar een ding hebben we zeker gemeen nl het kunnen genieten van de mooie dingen die we gezien hebben, geproefd ,gedronken hebben. En natuurlijk van het samen wandelen ,zwemmen en terrasjes pikken. Na een week samen reizen en mooie plekjes bezoeken ,zijn we nog een week in Rojales gebleven ,wat mijn vast stekje is voor de volgende maanden.
Inmiddels is zij terug naar Nederland en zijn mijn dochter met schoonzoon en andere kleindochter voor 1 weekje hier op bezoek.
Zij willen vooral genieten van zon ,zee, en strand. Dus bijna dagelijks zijn we te vinden aan het strand en genieten we samen van het in zee zwemmen in de heerlijke golven van de Middellandse zee !!
Vanaf 23 Okt. ga ik serieus aan de slag met mijn project, Mujeres para mujeres. Dan verwacht ik dus mijn eerste gast ,die ik een paar daagjes wil laten gaan genieten van alles wat zij zich wenst voor deze paar dagen Spanje. Dat kan zijn ,rust ,tijd om zichzelf weer te vinden, helemaal niets moeten enz. geen stress enz.
Ik ga niets persoonlijks schrijven over de gasten,maar mochten er zich leuke dingen voordoen , dan bericht ik daar graag over.
In alle anonimiteit natuurlijk.
Dus voor nu ga ik nog even van mijn bezoek genieten en meld me weer,zo snel er voor jullie leuke dingen te berichten zijn.
Groetjes Riny.

  • 16 Oktober 2017 - 16:47

    R.A.W.:

    Veul succes..en amezeer dich ! Love you X

  • 16 Oktober 2017 - 18:21

    Annie En Jean Dolmans:

    Bedankt voor de uitgebreide informatie en veel succes met je project.
    Vergeet niet zelf te genieten!!!

  • 16 Oktober 2017 - 18:34

    Mieke Wamper-scheffers:

    Weer een mooie Reportage à la Riny. Verder zo .... Ik verheug me op de verdere verhalen

    Groetjes uit Duitsland
    Mieke

  • 17 Oktober 2017 - 10:11

    Carolien Grouwels:

    Hoi Wereld Reizigster,Wat fijn om te lezen was al even bang dat je de Limburgers was vergeten. Maar gelukkig je bent er nog.....Heel veel SUCCES met je droom.

  • 17 Oktober 2017 - 11:58

    Han Boves:

    Ik hoop dat de gasten heel veel regen meebrengen. Er zijn genoeg branden op het Iberisch Schiereiland die geblust moeten worden. Ook figuurlijk.

  • 17 Oktober 2017 - 13:53

    Leonie Horster:

    Hallo Riny,
    Fijn dat je mij ook gevonden hebt via deze e-mail adres. Leuk hoe je beschreven hebt over je kleindochter en haar visie van haar wereld.

  • 18 Oktober 2017 - 22:05

    Tiny Dam:

    Klinkt al weer gewwldig. Wat leuk zo met je kleindochter.
    Spaar nog wat energie op voor als de druktemakers komen. Ha ha. Geniet er lekker van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Riny

Altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen en avonturen. LOVE LIVING MY LIFE !!!

Actief sinds 03 Nov. 2016
Verslag gelezen: 1294
Totaal aantal bezoekers 23308

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2017 - 01 Mei 2018

Muijeres para mujeres !! Vrouwen voor vrouwen.!!

Landen bezocht: