Daar ga ik weer !!! - Reisverslag uit Meerssen, Nederland van Riny Thewessen - WaarBenJij.nu Daar ga ik weer !!! - Reisverslag uit Meerssen, Nederland van Riny Thewessen - WaarBenJij.nu

Daar ga ik weer !!!

Door: Riny Thewessen

Blijf op de hoogte en volg Riny

08 September 2017 | Nederland, Meerssen

Hallo allemaal,
ben me alweer aan het voorbereiden op mijn volgend avontuur.
Ik vertrek 1 Okt.2017 tot 1 Mei 2018 naar Spanje. Alleen heeft deze keer mijn reis een heel andere lading.Nu gaat het niet om mij ,maar om andere mensen.
Sinds kort ben ik bezig met een project ,dat de naam draagt,
MUJERES PARA MUJERES ,wat betekend, VROUWEN VOOR VROUWEN.
Omdat ik zelf zo,n fijn leven heb , wil ik dat graag delen met andere vrouwen. Ik bied vrouwen die even rust nodig hebben ,om welke reden dan ook ,het volgende aan.
EEN PAAR DAGEN SPANJE !!!
De invulling van die dagen kun je zelf aangeven. Je krijgt een slaapkamer in mijn appartementje.Van het afhalen op Airport Alicante tot het terug brengen naar het vliegveld,ga ik voor je zorgen en je de fijne kanten van het leven laten zien.
Ontbijt,lunch,diner (alles naar eigen wens) terrasje pikken,na zee gaan ,wandelen in prachtig natuurpark,Marokkaanse theetuin bezoeken enz. maar ook de ruimte hebben om gewoon niets te doen ,een mooi boek lezen,dingen doen waar je blij van wordt.
Dit alles is niet commercieel bedoeld.!!!!!!!!!!
Voor 75 Euro per dag,heb je al die dagen geen beurs meer nodig.
In dat bedrag zit tevens een bijdrage voor vrouwen die ook hard rust nodig hebben ,maar niet de middelen bezitten. Zij worden dan door jou gesponsord met een deel van jou dagbedrag.Dan kunnen ook zij genieten van een paar daagjes Spanje.
En dat bedoel ik dan met,,Mujeres para Mujeres'' !!
Vrouwen voor vrouwen !!
Het enige dat je zelf moet doen is een vlucht naar en van Alicante boeken.(Bij Ryanair soms voor een paar tientjes )
En mijn wens is dan , dat zowel tel. als social media die dagen gemeden word. Alleen als het hoognodig is .
Nu zijn jullie op de hoogte van mijn plannen. !!! Vrouwen kunnen zich nog steeds aanmelden bij mij.
Danielle Moonen wil als vrouwencoach, graag met me mee denken en doen, zodat we het beste resultaat kunnen bereiken.
Er zijn reeds een aantal aanmeldingen .Als de vrouwen,die bij me geweest zijn ,iets blijer naar huis gaan dan dat ze gekomen zijn , is mijn persoonlijke missie geslaagd. En daar word ik dan weer blij van.
Natuurlijk doe ik geen verslag van persoonlijke verhalen van mijn gasten, maar wil wel verslag doen van mijn avontuur en de uitdaging die ik aan ga . Alweer een droom die uitkomt.
Sluit voor dit moment af met de woorden,BLIJF GELOVEN IN JE DROMEN.
Groetjes Riny

  • 08 September 2017 - 16:06

    Jaantje Voncken:

    daar gaat ze weer,7 maanden naar het mooie Spanje.
    Ik hoop, dat je "lading" het andere mensen naar de zin maken en je fijne leven delen met andere vrouwen,die even rust nodig hebben, een groot succes wordt.
    Zelf ervaar ik ook wat een fijn leven inhoudt, hetzij in een andere setting dan het jouwe.
    Maar niet minder fijn, binnen mijn mogelijkheden. Dus jaaaaaaa.....ik gun het andere vrouwen ook!!!
    Heel veel succes, lieve Mrs. Sunshine , waar jij verschijnt, gegarandeert dat `t zonnetje schijnt <3

  • 08 September 2017 - 19:35

    Yvonne Rieff:

    Lieve Riny
    Wat een geweldig initiatief! Heel veel succes.
    Veel liefs Yvonne

  • 08 September 2017 - 20:39

    Gijs De Vocht:

    Hallo Riny ,

    wat een super leuk idee en knap van je dat je dit voor andere vrouwen wilt gaan doen.

    Momenteel , door de drukke prestatie maatschappij en o.a. snelle sociale media lopen steeds meer vrouwen tegen piekergedrag , vermoeidheid , stress en uiteindelijk een burn-out aan.

    Veel vrouwen staan op een kruispunt van hun leven of zitten in een vermoeide ongemakkelijke levensfase. Zij komen door eerder genoemde omstandigheden onvoldoende of niet meer tot rust en vergeten endorfine en energie bij te tanken. Ze blijven als het ware rondjes draaien met hun denken en zitten op een "vast-denk -rotonde". Door even naar Spanje te vertrekken en je door Riny , de zon en de prachtige omgeving te laten verwennen gebeuren er ( kleine )wondertjes. Je hoofd , je lichaam en je gevoel komen tot rust en je gaat nieuwe frisse inzichten krijgen. De energie die je krijgt geeft nieuwe zin-geving.
    Het is aan vrouwen zelf om een keuze te maken en wat lef te tonen . Bedenk wel lef is het enkelvoud van leven . Zonder keuze geen vooruitgang . Wat is er mooier dan echt aan je zelf denken en even voor je zelf opkomen en daarbij ook nog een ander een beetje helpen. Dat zijn al de eerste stapjes op een nieuw warm levenspad.
    Toon wat lef , verander lekker in Spanje je gedachte en de wereld om je heen verandert ..... Muijeres para Mujeres .
    Vrouwen voor vrouwen een uniek bedacht veilig , warm menselijk project.
    Menselijke warmte , kostbare energie.

    Groetjes ,

    Gijs.

  • 10 September 2017 - 10:07

    Maria Frissen :

    wat een geweldig idee veel succes echt iets voor jou

  • 10 September 2017 - 17:25

    Els:

    hallo Riny ,ik wens je veel plezier en gezeligheid geweldig idee, veel succes, groetjes .

  • 14 September 2017 - 13:39

    Ans Schoonbeek:

    Hoi Riny, wat een mooi plan.......... ik weet zeker dat ,degene die hier gebruik van gaan maken, alleen maar positief zullen reageren.

  • 30 September 2017 - 20:53

    Jose En Arno:

    Jij bent een super woman en staat met beide benen op de grond.Heel veel succes dikke poen.
    Als wij naar Spanje gaan zal ik je zeker bezoeken als je dit wilt. We houden contact.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Meerssen

Riny

Altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen en avonturen. LOVE LIVING MY LIFE !!!

Actief sinds 03 Nov. 2016
Verslag gelezen: 1103
Totaal aantal bezoekers 23334

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2017 - 01 Mei 2018

Muijeres para mujeres !! Vrouwen voor vrouwen.!!

Landen bezocht: