Mooie gebaren !!! - Reisverslag uit Rojales, Spanje van Riny Thewessen - WaarBenJij.nu Mooie gebaren !!! - Reisverslag uit Rojales, Spanje van Riny Thewessen - WaarBenJij.nu

Mooie gebaren !!!

Door: Riny Thewessen

Blijf op de hoogte en volg Riny

27 Februari 2018 | Spanje, Rojales

Hoi allemaal,
het is inmiddels alweer een dikke maand geleden dat ik van me heb laten horen !!
Er zijn ook deze maand weer veel mooie dingen gebeurd,die ik met jullie wil delen.
Om te beginnen zijn er in mijn geboortedorp Meerssen, een aantal vrouwen, die hun handen in elkaar geslagen hebben om mijn project Mujeres para mujeres te ondersteunen. Onder de naam Vrienden van Mujeres para mujeres starten ze verschillende activiteiten om geld in te zamelen ,zodat mijn project verder kan bestaan. Ik was helemaal beduusd door zoveel lieve reactie's. Er zijn potten honing gesponsord door een imker,die verkocht worden tbv. het project. Ze vliegen als potten honing over de toonbank...!! Zo,n mooi gebaar. Een mevrouw heeft haar garage beschikbaar gesteld, zodat mensen daar spullen kunnen afleveren die verkocht gaan worden op de jaarmarkt Meerssen. Kraam is al gereserveerd. 10 Mei 2018 gaat het gebeuren.
Een onderneemster die de fooienpot van haar winkel (als hij vol is) sponsort. Mensen die creatief zijn ,die van alles willen gaan maken en bakken enz. tbv Mujeres para mujeres.
En dat is wat vrouwen voor vrouwen kunnen doen. Samen staan we sterk en samen kunnen we doelen bereiken .Zowel de geefsters als ook de ontvangsters worden er blij van.
Als ik zie hoe vrouwen na een paar heerlijke daagjes Spanje , met een fijn gemoed naar huis gaan,stimuleert me dat enorm om vooral door te gaan met waar ik mee bezig ben.
Nog steeds ontvang ik gasten van velerlei pluimage ,die ook mij dingen leren waar ik stil van word . Als ik soms verhalen hoor over hoe hun leven verlopen is ,dan prijs ik mij een zeer gelukkig mens.
Natuurlijk verloopt niemand zijn leven alleen maar op rolletjes , maar ik heb in tegenstelling tot vele andere mensen,mijn hobbeltjes kunnen nemen zonder al te veel schade.
Ook de vriendschappen die ik ervaar ,zijn mooie gebaren die het leven mij geeft.
Afgelopen week is mijn vriendin Anja een weekje op bezoek geweest. Tja.....het voelde alsof we weer 16 waren . Samen de slappe lach hebben, lekker domme dingen doen en zeggen ,genieten van de omgeving enz. Maar ook de wandelingen samen,de stilte ervaren, de gesprekken over wat ons bezig houdt ,de doelen die we willen bereiken en nog zoveel meer ,maakte dat het voor ons beide een super weekje geworden is. Dank je wel Anja,ik heb genoten.
En nu gaat mijn blik weer richting volgende week. Dan komt er een gast aan , die even een kleine oppepper nodig heeft. Dan zet ik mijn eigen hobbeltjes weer aan de kant en probeer een klein lichtpuntje voor die ander te zijn.
Dus duim maar voor haar .Hahaha.
Veel groetjes van Riny en tot een volgende keer.




  • 03 Maart 2018 - 17:45

    Nicole Wienholts:

    Geweldig Riny wat je voor andere mensen kunt betekenen. Ik ben zelf nu twee weken in Valencia, en ik weet wat Spanje, de Spaanse zon al voor mensen kunnen doen. Met hulp van jou daarbij weet ik zeker dat je gasten er weer tegenaan kunnen. Heel veel succes en groetjes

  • 04 Maart 2018 - 09:12

    Riny Thewessen:

    Dank je wel voor je lieve woorden Nicole !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Riny

Altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen en avonturen. LOVE LIVING MY LIFE !!!

Actief sinds 03 Nov. 2016
Verslag gelezen: 710
Totaal aantal bezoekers 23339

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2017 - 01 Mei 2018

Muijeres para mujeres !! Vrouwen voor vrouwen.!!

Landen bezocht: