Hollandse feestweek !!! - Reisverslag uit Rojales, Spanje van Riny Thewessen - WaarBenJij.nu Hollandse feestweek !!! - Reisverslag uit Rojales, Spanje van Riny Thewessen - WaarBenJij.nu

Hollandse feestweek !!!

Door: Riny Thewessen

Blijf op de hoogte en volg Riny

12 November 2017 | Spanje, Rojales

Wat een weekje !!
Vanaf afgelopen maandag iedere dag feest. Allemaal leuke uitjes met leuke mensen .Maar eerst een eigen verwennerij. Naar de pedicure !! Na de behandeling een voetmassage,nieuw kleurtje nagellak en ik heb weer voetjes om door een ringetje te halen. Zonde dat ik er weer op moet lopen !!! Omdat ik het goed met mezelf kan vinden , dan ook nog maar even met mezelf uiteten.
Dag erna genieten met Jeaninne uit Meerssen en haar man Rob en van lekkere door Rob gemaakte dikke tomatensoep en een middagje strand (super combinatie).
Donderdag met Loes naar de markt en daarna lunchen, waar zowel haar man Han als mijn neef Piet en partner Marcel ons kwamen verrassen om samen te lunchen.
Daarna een uitnodiging van Ine en Ben uit Meerssen om op hun stekje in Algorfa even gezellig bij te praten.Natuurlijk samen uiteten en alweer een dag voorbij.
Vrijdag naar Margo en Lily ook uit Meerssen en die op vakantie zijn in Denia. Heerlijk samen genoten van de blauwe lucht en aangename temperatuur. En de lunch was niet te versmaden . s,Avonds werd ik opgehaald voor een verjaardagsfeestje ,wederom door neef Piet en zijn partner Marcel. Lenny ( uit Maastricht ) was jarig. Nou ,........dansen, gezelligheid,wijntjes enz. Dag er na totallos. Merk dat ik toch een iets rijper meisje aan het worden ben ,dat niet meer gewend is zoveel uurtjes achter elkaar te feesten.
Vandaag weer met Ine en Ben naar Torrevieja geweest. Langs het strand lopen,ik word er helemaal blij van . En het Italiaanse restaurant is aan te bevelen. Uitkijkend over zee word je heerlijk verwend met echte Italiaanse gerechten.
Terugkijkend was het een heerlijke week waar ik erg van genoten heb. Komende week ga ik afkicken van wijn en al dat eten.(Dit moet je nl.niet elke week doen )
Vanaf morgen is weer iemand anders belangrijk.
Dan komt er weer een gast via mijn project Mujeres para mujeres. En daar zet ik alles voor aan de kant.
De meeste van jullie zullen weten hoe mijn project in elkaar zit. Maar er komt nu toch een klein probleempje ( of uitdaging ) om de hoek kijken. Ik krijg steeds meer aanvragen voor vrouwen die het hard nodig hebben om een paar dagen aan zichzelf toe te komen,maar dat niet zelf kunnen bekostigen. Nu zit de uitdaging (probleempje ) in het feit dat ik dus ook meer betalende vrouwen nodig heb ,om die andere vrouwen te kunnen sponsoren.
Ik laat mijn creativiteit er maar op los, maar heeft iemand van jullie ook nog een super idee om dit te bewerkstelligen dan is dat idee van harte welkom .
Het is nu tijd dat ik eerst die gast die morgen komt helemaal mijn aandacht geef en daarna zie ik wel verder.
Fijne avond nog , groetjes Riny

  • 12 November 2017 - 23:56

    Ine Ploemen:

    Ook wij hebben genoten, niet alleen van het weer, de zee en het eten. Ook van jouw spontaniteit, hartelijkheid en jouw directheid! Een verademing zo positief als jij in het leven staat!

  • 13 November 2017 - 07:58

    Riny Thewessen:

    Dank je wel Ine, ik krijg er blosjes op mijn wangen van !! Hihi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Riny

Altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen en avonturen. LOVE LIVING MY LIFE !!!

Actief sinds 03 Nov. 2016
Verslag gelezen: 789
Totaal aantal bezoekers 23351

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2017 - 01 Mei 2018

Muijeres para mujeres !! Vrouwen voor vrouwen.!!

Landen bezocht: